En helt vanlig men ändå ovanlig helg

Lutar mig tillbaka i soffan. Hans arm runt mig och hans härliga skratt ekar i vardagsrummet där vi sitter och myser tillsammans denna regniga söndag, kikandes på sånadär program som går i repris efter helgen.  Känner hans värme sprida sig i hela mig. Värmen som alltid ger mig behagliga kärleksrysningar genom hela kroppen. Det är såhär livet ska vara. Nära nära med den men älskar mest. Bara andas in hans underbara doft som får mig, mitt hjärta & själ, att må bäst.

Att vara tillsammans med min älskade Varma Famn gör att jag förstår vad kärlek är, hur trygg och älskad man ska känna sig. Alltid.

Så. Inga fler ord. Nu ska jag fortsätta njuta av det finaste. Min älskling och hans fantastiska pussar.

4 comments

  1. ”Att vara tillsammans med min älskade Varma Famn gör att jag förstår vad kärlek är, hur trygg och älskad man ska känna sig. Alltid.”….

    precis så känner jag det oxå ,men med min …först med honom som jag förstod vad kärlek är 🙂

  2. Fy fasiken vad fint. Underbart underbara du! 🙂

    Nästan så jag blir avis men sen tänker jag efter och jag har ju det väldans bra jag med..

    Massa miljarderskramar (om det där med inga mer ord innebär att du ‘försvinner’ )
    Eller well.. Du kan få miljarders med kramar ändå 😉
    Kraaaaam!

Kommentera

