Nämen hoppsan

Var en aning kaxig när jag diskuterade med Vf angående detta med Wordfeud, härom veckan. Denna app som är som Alfapet som alla i hela världen spelar nu för tiden. Som gör att folket bara sitter och kikar ner i sina fräsiga mobiler och innfinner sig i en bubbla mest hela dagarna. Jag skulle aldrig börja, sa jag.

Ack så fel jag hade.

Hjärnan går ständigt på högvarv och det känns så skönt i hela kroppen när jag får in ett riktigt bra ord som gärna täcker rutorna både lod- och vågrätt.

Så ja. Jag är fast. WF-beroende ut i fingerspetsarna jag med.

Spela någon?

 

11 comments

  1. Jag har alltid toknekat det där med wordfeud.. Men idag lyckades sambon övertala mig och jag har nu sex spel öppna.. Och detta har jag hunnit skaffa mig på två timmar… Ooooch alla är sega sega sega 😉 Haha ^^

    Hur är det med fröken fräken? Länge sedan nu.
    Stor varm mysig kram!

Kommentera

