Han, som åsså har mitt hjärta..

Jag tittar på honom när han sitter där bredvid sin sambo i den den slitna soffan på rock-haket. Hans svarta eyeliner får hans stora blå att lysa i mörkret, men trots blänket ser de ledsna ut vilket gör ont i hjärtat.

Jag och Vf har tagit oss ytterligare söderut för att kolla in nattens spelning och vi är lite tipsy av det goda vi unnat oss denna fredag.

Min överraskning gick i stöpet och istället fick jag träffa ledsna själar utan glöden i ögonen.

Det gör mig så ont. För jag älskar honom så och vill honom allt gott.

Min fina, trygga, älskade storebror.
Vad jag önskar att dina stora blå alltid lös av kärlek och glädje.

Det är du värd.

4 comments

  1. Nämen oj då… vad hände? Visst skulle de spelat där i går? (Jag ”gillar” på FB och har därmed koll)

    Kram på dej! Och hoppas allt ordnar upp sig…

    1. Vi ses ganska sällan och när jag hade tänkt att han skulle vara superglad när jag kom och överraska tog det mig så hårt att se dessa ledsna ögon … Men efter lite kramar och så kändes det bättre.

      Har ju världens bästa stöttepelare också ju! 🙂

Kommentera

