Mitt hjärta beatboxar av kärlek till Dig

Jag kikar på honom i smyg där han sitter bredvid mig på filten på gräsmattan. Han är solbrun & hans hud glänser av vattendropparna från simtagen han nyss tog i vattnet. Jag blir alldeles varm av kärlek till denna fantastiskt underbara människa, han är verkligen genomfin på alla sätt och vis.

Hans varma sätt att ta hand om våra tre huliganer får mig att smälta och hans kärlek till mig låter han mig få höra, känna och uppleva varenda dag.

Han märker att jag tittar på honom och vänder sig mot mig, lägger sin hand på min och ler. Hans glittriga bruna ögon ser in i mina och jag vet. Jag vet att jag är och alltid kommer vara trygg med honom.

Alltid, föralltid och några dagar till.

6 comments

Kommentera

