Mycket kärlek blir det

Håller upp en hand för att ge skugga över ansiktet så jag kan se ut över det solblanka vatten där mina Blommor & Vf leker vattenlekar. Jag hör deras röster och kan se hur siluetterna hoppar och stänker vatten på varandra.

Jag har lagt mig på mage på vår medtagna filt och jag bara njuter. Njuter av den värmande solen som torkar hår och badkläder på nolltid, av ljudet av vågorna som rullar in mot strandkanten och de små kluckljuden som uppstår när vattnet bryts av mot bryggkanten.

Mest av allt njuter jag av det underbara skrattet jag hör när mina små kärlekar busar med min stora kärlek där i solen i vattnet i det där glittriga blanka som ögonen inte riktigt kan se på.

Jag njuter, ler och älskar.

4 comments

Kommentera

