LillaJag längtar .. och älskar så förbannat mycket

Känner hur den infinner sig direkt efter han åkt. Liksom lägger sig tung i magen, gror in, och gör sig påmind om inte varje minut så varannan.

Den dära längtan.

Längtan efter det finaste jag nånsin mött. Längtan efter hans glittrande ögon, smittande leende, underbara röst och fantastiskt harmoniska närhet.

Längtan efter min stora kärlek, min Varma Famn.

Men, säger jag till mig själv, LillaDu, det är ju bara 6 dagar kvar, och längtan som förut kändes tung, jobbig och obeskrivbart stor, lugnar sig och jag känner hur värmen sprider sig i bröst och själ.

Snart är vi tillsammans igen.

10 comments

  1. Den där förbaskade längtan. Som man hatar men ändå älskar. lite smårädd för att mista längtan efter honom när man ses varje dag..Kärlek is the shit! (mucho glad över att du skriver^^ )Kraaaaam!

    1. Han är verkligen det bästa man kan längta efter, så ja … Längtan är bra dum, men fasen så underbar på samma gång!Mer kärlek åt folket! :)( thanks fin ) :)Megakram!!

Kommentera

