Allting har ett slut, även LillaJag.

Jag lägger mina fingrar på tangenterna. Funderar på vad jag ska skriva. Hur jag ska avsluta detta sista inlägg. För det är det. Mitt sista inlägg. För nu.

Jag har älskat att ventilera tankar, händelser och känslor. Men känner inget behov att göra det längre. Livet ändras och vi med det.

Så LillaJag säger farväl, goodbye och auf wiedersehn.

Nu ska jag fånga dagen och leva livet med mina Blommor, vänner & Varma Famnen och kanske jag en dag återkommer och berättar om hur vi har det.

Tills dess.

Take care.

12 comments

  1. Men ojdå. Så klart är det skoj för dig men jag kommer sakna dig här så klart. Massor med kram och lycka till. SÅ vill jag så klart att du hojtar till om du dyker upp nånstans igen, deal?Kram 🙂

  2. Nej inte ”lilla du” också :(Starta en ny blogg och skriv av dig, det behövs,Jag startar om hela tiden, men det beror på att jag hatar det jag tar upp.Hoppas du ändrar dig 🙂

  3. hmmmm *men…..*ok ,det va ju inte så himla kul måndagsmorgonläsning HELLER!! *tycker inte om**kommer sakna**hoppas kontakten kommer fortsätta …..ändå**Äh ,skit åsså**massa godiskramar till dig å din VF ,massa GODISKRAMAR!*

  4. Var är ”Tumme ner”-knappen?!?!Skämt åsido…. Du och VF får ha det fantastiskt bra och hör av er om ni vill ut och skaka rumpa nån gång! :)Kram

Kommentera

