LillaJag – en lycklig tjej

 
” Det är som du säger det är en jäkla tur att man får ha någon så underbar och fantastisk att längta efter… fy vad mitt liv skulle vara grått och trist om inte du fanns där.. så hjärtat.. tack för att du finns, för att du är den du är och att du har valt att lysa upp min tillvaro!!
  
Låt veckan gå fort som fan!!
Jag vill inte vara utan dig!!
  
Puss puss ”
 
 
Kan inte beskriva hur lycklig jag är som har dig .. Min fina, älskade Varma Famn. Dina ord gör mig alldeles varm av kärlek ..

Jag älskar dig, och vill aldrig vara utan dig heller!
 

10 comments

  1. Verkar nästan som det är lite kärlek i luften. Eller verkar och verkar, det är lika bra att konstatera att det är massor av kärlek som flyger om kring.

    1. ” Love is in the air ” ! *sjunger och ler sådär kärleksfånigt*Japps, så jäkla underbart att få hoppa omkring på de rosa fluffiga tillsammans med sin stora kärlek! 🙂

  2. *åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååH va musigt :)*

    1. Pärla, diamant, klippa – jadu, han är allt det och lite till! 🙂 Och jag är evigt tacksam som mött honom & får uppleva äkta kärlek!Wiiiihooooo! 😀

Kommentera

