Äntligen!

* Målat naglarna på både fingrar och tår – Check.

* Badat och helkroppsrenoverat – Check.

* Hårinpackning och kroppslotion – Check

* Preppat hela hemmet med femtioelva värmeljus – Check

* Köpt goda ostar, kex och gott att dricka – Check

* Nybäddad säng – Check

LillaJag är redo inför helgens äventyr med min älskade. Jag längtar nu så oerhört mycket att det gör ont i varenda cell. Låt klockan gå fort så jag får ha dina armar runt mig.

Jag behöver verkligen tanka Varma Famnen-kärlek nu.

19 comments

  1. Ja det får man så klart :)…tror banne mig jag behöver slänga in några gamla inlägg. Nåt där man hade skoj så det ser ut som man fortfarande har det ;)Ha det toppen i helgen, händerna på täcket å allt de där 😛

  2. Fast varför bloggar du nu…jag trodde du skulle återanvända hela den helgen typ…bara mys, inget bloggande.//Herr S

    1. Jag & Vf satte oss ner och pausade i mysandet & gled då in på bloggen min och vi blev ju såklart nyfikna på vem som kommenterat ;)Men massor massor mys har det blitt i helgen kan du tro! 😛

Kommentera

