Blondie & the Blueberry

Hon mår inte så bra min Blondie. Illamående, yrsel och får inte behålla någonting hon äter. Jag ser på henne när hon dyker upp för lite söndagsmys att hon är trött.

Vi pratar om hennes tillstånd och jag får känna på den lilla bulan på hennes mage. Det är knasigt men underbart att det ligger en liten bebis därinne. En bebis som gör så min fina Blondie mår illa.

Men det gör inget lilla Blåbär, jag vet att Blondie står ut så länge du har det bäst och kommer ut frisk till oss en solig dag i juni. Vi väntar och längtar.

2 comments

  1. Försöker stå ut … trots missade tjejkvällar och roliga spelningar. Men gör det enbart då jag tar för givet att vi (du & jag) ska fira lilla blåbäret med en flarra bubbel efter förlossningen. 😀 *kram*

Kommentera

