Day: november 9, 2010

Your arms feel like home

Den börjar bli olidlig nu. Längtan. Längtan efter din närhet och värme. Längtan efter att få krypa in i din varma famn. Luta huvudet mot din trygga bröstkorg, lyssna på dina andetag och bara njuta av nuet. Njuta av oss. Längtar efter att få höra underbara ord viskas till mig i mörkret. När vi ligger tätt intill efter våra underbara kärlekslekar och båda känner att vi vill leka mer, vi kan inte få nog. Längtar efter våra händer som inte kan släppa taget och våra blickar som säger allt.

Längtar efter att få känna mig komplett. Såsom jag känner när jag är med Dig.

Jag älskar allt som du gör med mig, men mest av allt så älskar jag världen, för att den har skapat dig.

Blondie & the Blueberry

Hon mår inte så bra min Blondie. Illamående, yrsel och får inte behålla någonting hon äter. Jag ser på henne när hon dyker upp för lite söndagsmys att hon är trött.

Vi pratar om hennes tillstånd och jag får känna på den lilla bulan på hennes mage. Det är knasigt men underbart att det ligger en liten bebis därinne. En bebis som gör så min fina Blondie mår illa.

Men det gör inget lilla Blåbär, jag vet att Blondie står ut så länge du har det bäst och kommer ut frisk till oss en solig dag i juni. Vi väntar och längtar.