Mm mm mm

Ligger i sängen, sträcker på mig och tänker tillbaka på gårdagen. På hur mysigt det var att bara soffhänga med ett gäng härliga tjejer, underbar ostbricka och massa gott i glasen. På hur nära vi har till skratt och det finns inget vi inte kan prata om. Att jag mådde bra där och då, och kände en oerhörd glädje över alla fina vänner jag har.

Mobilen surrar till och ett sms från Varma Famnen avbryter mina tankar och ett stort leende sprider sig när jag läser

Godmorgon min älskade flickvän! Ännu har en ny dag grytt och det är en natt mindre tills vi ses igen … jag älskar dig hjärtat!

Han är verkligen bäst min Vf och satan vad jag längtar efter att visa och ge honom all min kärlek. Alltid.

8 comments

    1. Varenda dag piper det till många många gånger, och varenda sms är fyllda med underbara kärleksord från underbara Vf!*bortskämd tjej*:)Kramis.

  1. du ar i sanningen avundsvard, vanner och karlek, harligt och underbart att folja! Lat aldrig vardagen spoliera vad ni har! Tror langtan/avstandet ar en underskattad krydda! kram

    1. Hej där Butter38! :)Tror precis som du att längtan & avstånd förlänger nyförälskelsekänslan & när det gäller mig & Vf så kommer aldrig vardagen spoliera nånting mellan oss. Det är han & jag – for life! :)Kram till dig med!

    1. Tack RBD, Nej det går verkligen inte att beskriva kärleken med ord … men ska försöka visa honom i helgen genom handling :-PKram!

Kommentera

