LillaJag – en kramsjuk tjej

Har nog förut aldrig ens tänkt tanken på att vilja att helgen ska ta slut så fort som möjligt. Men så känner jag nu. Vill bara att det ska bli torsdag vecka 45.

Men så länge jag inte kan snurra vårt jordklot fortare för att få tiden att gå eller har en egen tidsmaskin så får jag göra det bästa av helgen.

Så går hem från jobbet nu och förbereder mig inför kvällens tjejmiddag hos finaste Duvan.

Och du, min älskade Varma Famn, finns alltid med mig i mina tankar. Även om vi inte är på samma plats just nu står vi ikväll under samma stjärnor. Jag älskar dig.

10 comments

  1. Hehe, jag refererade till den tårdrypande texten som jag ansåg vara vackert skriven…Men visst, sen finns ju den lilla möjligheten att du skulle vara vacker som en tavla osså…=D

    1. Haha, ja, jag förstod det. Och många tack för det! 😀 ( såg nu att jag glömde ju t i vacker (t) ) Ja en liten liten liten möjlighet finns det faktiskt … 😉

  2. Känner igen den där känslan, när man bara längtar till nästa helg, när man bara vill träffa sin älskade. Jädrans tur att den perioden är över för vår del.Men det har samtidigt sin charm, för man anstränger sig ju lite mer ibland, gör det där lilla extra. Fast vi är nog duktiga på att göra det ändå, men tror ändå att det har sin grund i att vi inte kunde träffas så ofta i början. //Herr S som blivit grymt bortskämd idag.

    1. Jag längtar mer än mest tills jag och Vf slipper avståndet mellan oss, samtidigt tror jag det kommer bli så att pga att vi nu upplever verklighetens baksida, kommer uppskatta vår vardag tillsammans så mycket mer sen.Hihi … jag tror både Herr & Fru S mår bäst just nu 🙂

  3. Åh! Jag blir varm i hjärtat av att läsa din blogg! Du skriver så vackert om er. *muttrar avundsjuk* Den där distansen kan göra så sjukt ont men du gör det till något positivt. Tumme för dig och dina förmågor!Hoppas du får en grymt bra helg nu ändå utan din famn.:) /tussan

Kommentera

