Wherever we are together that is Home ..

Vi sitter där i soffan och pratar om livets märkliga öden och kommer gemensamt fram till att livet verkligen kan ta sina märkliga samt härliga vändningar. Att vi för ett år sen inte visste om den andre, att vi båda varit intrasslade i kassa äktenskap och inte riktigt vetat hur vi skulle bryta oss loss eller om vi någonsin skulle få uppleva äkta kärlek. Och vi är så oerhört tacksamma att vi träffats av Amors pilar, att vi mött den stora kärleken.

Vi kommer även in på ämnet om att vi känner oss hemma i den andres hem. Jag tycker om att gå och småfixa hemma hos Varma Famnen, och ja, jag kan ärligt säga att jag känner mig hemma där. Likadant känner han. Vi planerar tillsammans olika sätt för att kunna göra våra hem ännu mysigare, och jag fullkomligt älskar att vi gör det tillsammans. Jag älskar när hans grejer finns bredvid mina, när våra saker blandas med varandra och det inte är ditt eller mitt – utan vårt.

Så avstånd eller inte. Sambos eller särbos spelar ingen roll. För oavsett vart vi är så är det bäst.

Bara vi är tillsammans.

10 comments

  1. Tillsammans är huvudsaken!Sen behöver det inte spela någon roll var ni är någonstans… Skönt att ni trivs i varandras hem och att ni hjälps åt…Kram

    1. Tillsammans är bäst! 🙂 Just nu är längtan brutalt stor och då åkte han i söndags …. Bara två dagar har gått och jag saknar ihjäl mig! Bara att bita ihop och låta dagarna flyta på, för snart, ja snart är det den 11 och då får jag kramas med min älskade igen! :DKramis!

  2. Lustigt det där med hur livet svänger. Lite charmen med livet kanske, att man aldrig vet vad som finns bakom nästa krön. Tänk vad kul det är att leva egentligen! Stor kram

Kommentera

