Holyshit I love you

Mina fingrar smeker hans. Varma Famnen håller min hand i sin och vi sitter äntligen tillsammans igen. Nära. Precis som det ska vara. Och samtalsämnena bara bubblar liksom kärlekskänslorna inom mig.

Jag kommer på mig själv där och då att känna en enorm tacksamhet över alla val här i livet. Att alla mina val jag hittills gjort har lett mig till Varma Famnen. Min stora kärlek. Mannen jag älskar gränslöst, evinnerligt och alltid.

Jag kramar hans hand extra hårt. Ser in i hans bruna ögon, ler, och känner mig som den lyckligaste i världen.

.. Våra själar har blandats, och ja, dom dansar här och nu ..

16 comments

  1. Av sån här läsning bara ler jag. Sitter här med ett larvigt lyckligt leende på läpparna och blir lite förälskad i kärlek =)Kramar

  2. Just det där längtar jag också massor efter. Den där delade känslan, gemenskapen och fjärilarna i magen som är glada.Men nu får jag nöja mig med att vara kär i kärleken bara 🙂

  3. Det är fint. Känslan, som du skriver. Själv är jag småberusad av livet. Mitt i en snurrig värld finns ändå så mycket skönhet.

Kommentera

