Creatively disabled currently

Kan inte koncentrera mig på mina arbetsuppgifter, kan inte fokusera på all text på skärmen. Det enda som snurrar i mina tankar är morgondagen. Då jag efter jobbet tar tåget och möter upp Varma Famnen, i en stad, nära mig.

Det bubblar, pirrar i kroppen och jag blir åter igen sådär fånigt kärleksfnissig när jag läser våra mail som under dagen skickats fram och tillbaka. Jag läser hans ord, om att hans längtan också är enorm, att han saknar och inte heller kan fokusera. Att han längtar muheffamycket, och jag tror han fnissar han också, när vi skriver att vi ska hålla grannarna i rummet bredvid oss vakna hela natten.

Jag längtar så otroligt mycket efter hans värme och närhet att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Låt det bli onsdag nu!

He’s not the only guy in the universe – but he’s the only one that matters.

16 comments

  1. Det är ju dubbelt det där… men det du beskriver är ju så härligt. Dom små mailen, fnissandet, sms, telesamtal… Det är skit mysigt och en mysig tid.Dock inte så kul då det är så långt mellan er… 😦

    1. Avståndet är bajs rent ut sagt.Men herrejävlar vad jag älskar honom. Han är det bästaste bästa som finns, och då spelar massa mil ingen som helst roll! 🙂

  2. Såhär efter snart 11 års förhållande så kan jag sakna det där ibland… Pirriga, längtande, trånande. Fast jag skulle inte vilja byta, de där alla milen kan ju inte vara roliga!Kramar i kubik!

    1. Ni är ju så fantastiskt gulliga ihop, och jag är så glad att vi hann ses en snabbis! Hoppas vi får till fler dejter, vännen! :)Kramar i drivor!

  3. Hoppas din Onsdag blir massa fin vännen 🙂 *lite avis men på ett bra sätt * kram till er båda *sneglar lite på tummarna*

Kommentera

