Anywhere is paradise – when I’m with you

Värmeljusen tända i hela lägenheten, blommorna sover och jag halvligger på soffan och pratar med Varma Famnen.

– Fy fan vilken abstinens jag har nu, den här veckan har verkligen varit skitlång. Jag suckar högt och känner mig rastlös i hela kroppen. Liksom sjuk av längtan.

– Vet min ängel, känner likadant. Längtar galet mycket efter dig. Och det kommer kännas superkonstigt på onsdag när jag är på hotellet bara en timme ifrån dig.

– Mmm.. Mina tankar börjar spinna och smida en massa planer. Jag vet att jag inte kommer kunna sova på onsdag när jag vet att min finaste är inom räckhåll. En natt som vi skulle kunna somna i varandras armar efter en hel natts mysigt trams.

– Men du! säger jag med mer glädje i rösten än innan. Kolla vad en tågbiljett till dig kostar! Jag tar mig till hotellet, hjärtat!  Jag hör hur hans fingrar direkt börjar knappra på tangentbordet. Och sen kan jag ju ta tåget tillbaka på morgonen och gå direkt till jobbet. Känner hur glädjen över min briljanta idé sprider sig i bröstkorgen.

– Kirrat och klart älskling. Varma Famnens röst är nu också fylld av glädje.

Så istället för att behöva vänta och längta ända tills torsdag kväll, så får jag krypa in i hans varma famn redan på onsdag eftermiddag.

Herregud vad jag är bra ibland!

6 comments

    1. Ja, en dag extra känns sååå underbart och superduper-najs! För ja, det är verkligen muheffa-jobbigt med långt avstånd när man helst bara vill vara nära nära hela tiden.Men jag säger som Vf : Hellre abstinens än att inte ha varandra alls! <3Kram!

Kommentera

