Det gör ont att längta

Vill känna ditt hjärta slå när vi ligger nakna bredvid varandra och ser varandra i ögonen. Känna dina fingrar som sakta dras genom mitt hår, för att landa mjukt i min nacke. Bara andetag som hörs. Ligga stilla och känna din mjuka varma hud mot min. Viskande skulla jag tala om för dig hur stora och många känslor jag har för dig. Viska hur oerhört mycket jag älskar dig min Varma Famn.

Du känns hemma, min älskling och jag är övertygad om att jag är född att älska dig. Att alla år utan dig var en resa jag behövde för att äntligen hitta rätt. Hitta hem. Aldrig känner jag mig så hel, så komplett, som jag gör när jag är nära dig.

Det är underbart när våra blickar möts och du via dina ögon och ditt leende talar om för mig att du känner likadant. Om du bara kunde känna vad jag känner i dom ögonblicken, när kärleken och tryggheten fyller mina ådror och sakta landar som bomull i kropp och själ.

Min kärlek är din. Alltid, föralltid. Och några dagar till.

6 comments

  1. Åh så fint! Jag blir alldeles berörd och känner hur varje ord och varje känsla finns inom mig också, exakt precis så som du beskriver det….Underbart!Stor kram!

Kommentera

