Obeskrivbar kärlek

Ser dom komma gåendes emot mig. Små steg, håret hänger blött av regnet men skrattet hörs lång väg. De är mina små blommor och jag blir alldeles svag av kärlek av att se dom.

Jag vet att ni varit med om en massa konstigheter senaste åren, saker som säkert, på nåt sätt, satt ärr i era små oskyldiga själar. Jag hoppas ni en dag är redo att lyssna, försöka förstå varför vissa ting sker. Varför mammor och pappor väljer att inte leva tillsammans.

Min kärlek till er är obeskrivbart stor och har inget slut. Ni förgyller mina dagar med er existens, oavsett om ni retar gallfeber på mig eller får mig att kikna av skratt. Era kluriga frågor och underliga funderingar som får mig ur balans ett tag, är underbara.

Jag kramar och pussar på er när vi möts och vi går hand i hand hemåt i regnet.

Ni är mina egna mirakel och jag älskar er massor. Alltid.

12 comments

  1. Men, det är ju underbart du blir glad! Precis som jag vill ha dig!Kåt, glad och tacksam!Bara kåt och tacksam kvar nu då!HA HA HA HA HA HA HA HA HAH A HA HA!!!!!!!

    1. *skakar på huvudet* Knasboll!! Glad är jag jämt, tacksam är jag över att få uppleva den stora kärleken & kåt. Ja. Det är jag med Varma Famnen. :)Word.

Kommentera

