Varma Famnens tokerier har bara börjat ..

Varma Famnens komplimanger älskar jag, och jag är så glad att vi delar samma fåniga humor.

Fick för ett tag sedan ett mms där Vf skrev att han hade varit och handlat och nu hade packat upp allting. Det han tyckte var konstigt var att när han skulle hoppa in i duschen inte hittade sin nyköpta duschcreme. Han hade letat och letat utan resultat.

Han fann den senare här:

Där är den ju!

 

 

 

Skrattade gott kan jag lova. Skrattade ännu mer när jag en dag kom hem från jobbet och möttes av Vf’s kramar och pussar i hallen. Vi pratade lite om ditt och datt medans jag gick in i köket för att ta mig något gott att dricka. Njuta av att arbetsdagen var slut och helgen äntligen var här.

Öppnade köksskåpet och bröt ihop. Ropade:

Älskling! Kom!

Varma Famnen kom in till mig i köket helt oförstående och jag pekade mot köksskåpet. Fick inte fram något för skrattet bara bubblade.

Han fick syn på samma sak som jag och började skratta han med.

Men! Jag har ju letat efter den, visste att den inte var slut!

Vår obligatoriska Proviva med mangosmak stod bland glasen. Underbart roligt!

Så hit me babe, kom igen! Vad blir det nästa gång?

 

8 comments

  1. Visst är det underbart när man har samma konstiga humor! Samma för mig o gubben, vi kan åka på en veckas semester och skratta så vi har kramp i magen. Så viktigt!Kram på dej!

    1. Ja, det är verkligen underbart att veta att oavsett vart man är eller vad man gör så bara vet man att man kommer ha skitskoj! Kramp i magen orsakat av skratt med sin kärlek is tha shit!Kramis.

  2. Humor är liksom grund-kittet! Det är bäst! Imse vimse vims passar bra med mej också. Häromdagen stoppade jag en tändare i munnen när jag skulle tända en cigarett, och försökte tända med cigaretten (fast jag röker inte, men feströkte liiiiite grann, och då blev det så tokigt!)….

Kommentera

