Let me have it like this forever …

Jag vill alltid vara med Dig.

Vill ligga under en filt och titta upp mot himlen och se hur många stjärnfall vi kan se. Jag vill mysa med dig i soffan, proppa i oss cheddar popcorn och skratta åt någon rolig film, eller bara ligga nära varandra och äta Ben&Jerrys Baked Alaska och fäktas med teskedarna om de vita chokladfiskarna.

Gå vår efterlängtade lördagspromenad som spontant tar oss till mysiga ställen, som ger oss underbara minnen för livet. Hand i hand gå hemåt lyckliga efter en perfekt dag på stan. Hjälpa varandra av med alla kläder i hallen för att sedan tramsa med varandra som bara vi kan. Bli lite mer lulliga av vin som gör att vi smyger ut på balkongen på morgonkvisten iklädda enbart täcke, tar oss en cigg och skrattar åt att vi känner oss så fånigt busiga. Stå där och skämta om grannen som tydligen tillbringar all sin tid i köket. Höra din varma, trygga röst viska i mitt öra att mer trams önskas och efter det bli erbjuden ett varmt bubbelbad.

Vill vakna på morgonen och sträcka ut armen och lägga handen på din varma bröstkorg som hävs upp och ner av din andning. Borra in min näsa mellan din nacke och hals och dra in din helt fantastiska personliga doft. Ligga och titta på dig tills du vaknar, dina bruna som ser in i mina blå, din mun som ler och känna hur du drar mig hårdare intill dig. 

Jag vill verkligen alltid vara med Dig.

6 comments

Kommentera

