Happy News

Jag och Varma Famnen är på väg hem till levande ljus och kvällsmys när det piper till och jag läser hennes efterlängtade ord. Jag ringer naturligtvis upp min älskade vän på en gång.

– Men Blondie!! Sådant här kan du ju inte ta via sms förstår du väl??!!

Jag tittade med stora ögon på min kärlek bredvid mig, skrattade och ville hoppa och studsa av lycka. Det bubblade i hela mig och vetskapen att min bästaste bästis och hennes Pidde satt på sin balkong och var fånigt överlyckliga gjorde mig lycklig.

Pip pip. Positivt!!!!!!!

4 comments

    1. JAAA!!! Och jag kommer göra allt för att hjälpa till, underlätta och försöka vara den bästa Tant LittleMe jag kan! 😀

Kommentera

