I think I was made for loving you babe ..

– Abstinens! svarar jag med ett leende när Varma Famnen ringer.

Jag går i höstsolen och ska göra några ärenden under lunchen och blir alldeles varm av glädje i kroppen när jag hör att det ringer, och jag ser att det är mitt hjärta på displayen.

– Samma här, min ängel. Hans röst berusar mig och får mig att sväva. Jag toklängtar efter honom och det känns underbart att vi nu är under hundra timmar tills våra armar omsluter varandra och jag äntligen får pressa mina läppar och hela mig mot hela fantastiska honom.

Samtalet fortsätter med många ord såsom längtar, saknar, älskar och muheffa och när vi lägger på och jag står där i solen med ett fånleende, känner jag mig lyckligt lottad och tacksam att jag får uppleva alla dessa härliga känslor.

Jag muhälskar dig min Varma Famn, och önskar jag med ord kunde beskriva hur lycklig du gör mig, även på avstånd.

Får helt enkelt visa min kärlek med handling på Tisdag. Längtar.

2 comments

Kommentera

