Komplimanger Del 3

Varma Famnens kärlekskomplimanger gör mig alltid fantastiskt glad och full av kärlekspirr i kropp och knopp. Han är ett föredöme när det kommer till bekräftelse och jag har aldrig känt mig så vacker och betydelsefull som nu. Men som sagt, när man minst anar det kommer det ord ur hans mun som överrumplar;

” .. känner mig som en dammig vinflaska som står och väntar på en hylla någonstans … och bara väntar på att du ska öppna och sätta dina läppar mot mig .. ”

HeppHepp.

Det kallas Kärlek, mina vänner. Kärlek.

5 comments

Kommentera

