I am, in every thought of my heart, yours.

Åter igen, kämpa med tårarna som bränner bakom mina ögonlock. Försöka ignorera den hemska pinan i magen, som känns tyngre än tusen isblock och gör sig påmind under hela söndagen. Försöka tänka positivt, på att det Vi har är så underbart och fantastiskt på alla sätt och vis. Att det inte finns några som helst tvivel på vår kärlek. Det är Vi, och kommer alltid vara Vi, men fan vad avstånd kan göra ont …

Varma Famnen är min absoluta drömkille. Han gör mig varm, vimmelkantig och ibland alldeles yr och vimsig av kärlek. Ofta finner jag inte ord att beskriva eller förklara hur lycklig han gör mig eller hur mycket jag älskar honom. Men han vet ändå, han känner ju likadant. Babe, there are never enough ” I love you’s ”….

Önskar bara att vi kunde dela vardagen med varandra – varje dag. Jag kan komma på mig själv tycka det är jävligt orättvist att vissa par kan ses när de vill, varje dag som natt. Jag vill också ha det så. Det måste bli så. Utan Varma Famnens närhet är jag inte komplett. Känner mig halv, inte hundra lycklig. Och jag vet att det kommer bli så. En vacker dag. Måste tro att det blir så, visualisera framtiden riktigt hårt. För då blir det så. Visst?

Jag älskar dig min underbara Varma Famn. En dag går våra drömmar i uppfyllelse, och vi slipper alla jobbiga hejdå och onk-dagar.  Och den dagen kommer vara en fantastisk dag. Precis som alla våra dagar tillsammans är.

Some love lasts a lifetime, True love lasts forever.

 

11 comments

    1. Han är varm, sprudlande, har en underbar humor & vi skrattar ofta och åt samma saker, sexig, glad, ser inga problem bara lösningar, romantisk, bekräftande, trygg, kärleksfull …Allt som LillaJag kan önska …. 🙂

Kommentera

