No comments

… som en liten lort …

Det är så jag känner mig. Lika grå och trist som vädret utanför mitt fönster är min själ idag. Det finns olika orsaker till det tillståndet. Saknaden och längtan efter Varma Famnen självklart. Efter våra helt makalöst fantastiska fem veckor tillsammans känns en vardag utan honom oerhört tom.

Sen har vi ju dendära asjobbiga sitsen med x. Som gör att det gör superont i magen, tankarna om framtiden känns ibland så mörka och gör att jag antingen ligger sömnlös eller att jag vaknar alldeles kallsvettig. Vill bara att allt ska lösa sig, vill att mina blommor ska må bäst. Känna sig trygga och älskade utan att behöva vara indragna i vårt, de vuxnas skit.

Så idag är ingen bra dag. Känner mig bara som en grå och trist liten lort.

3 comments

  1. Ja, det måste vara jobbigt att vara ifrån din kärlek efter fem veckor ihop…Saknaden blir väl ännu större antar jag…Men kanske ni inom en överskådlig tid t o m kan leva ihop? Eller? Vad du har med ditt x vet jag inte,´men jag sänder dig Styrkekramar i mängder iallafall och hoppas att dom når fram.

Kommentera

