Carpe Diem – not always so easy ..

– Kan vi inte bara slänga era väskor, så kan ni stanna här föralltid …

Varma Famnen håller om mig hårt och pussar mig lätt på munnen. 

Jo mitt hjärta. Jag önskar det var så enkelt. Att bara packa upp allting och inte behöva åka hem på söndag. Få somna bredvid dig varje kväll & vakna med mina ben intrasslade i dina varje morgon. Få leva varje minut av mitt liv med dig och våra fina huliganer. Jag älskar dig så vansinnigt mycket.   

Försöker verkligen att leva i nuet. Här och nu. Njuta av varje ord, andetag och försöker krama och pussa på dig så mycket jag kan. Ibland finns de bara där. De dumma tankarna. Tankarna på vårt förjävliga hej då om sex dagar. Men nej. De ska inte få förstöra min sista semestervecka med dig.

Nej. Slutskrivet. LillaJag ska fånga dagen. 

6 comments

  1. LittleYou gör helt rätt i att fånga dagen. Njut, krama, skratta, älska, tjafsa, sitt tysta, prata, ät, pussa, titta och låta den där fantastiska känslan av värme spridas i kroppen. Njuuut, vackra du. Njuuuut. 🙂 ❤

Kommentera

