Shooting stars and lovemaking

Så låg vi där på verandan, på dynor under en filt mitt i natten, tätt intill varandra med blickarna uppåt. Förväntansfulla och med hopp om att se massor av stjärnfall. Vitt vin som nyss blivit upphällt i våra glas och händer som inte kunde sluta röra varandra. 

Händer som blev ivrigare, hjärtan som slog fortare, blickar som visade hur oändlig vår kärlek är till varandra. Värmande vindar som svepte förbi som gjorde stämningen ännu mer underbar. Naken hud och hungriga munnar som inte kunde få nog av kyssar. Kyssar som blev mer och mer krävande. 

Kan lova att jag aldrig varit med om en mer fantastisk natt, full av stjärnfall – både på natthimlen & i själen.

8 comments

  1. Så underbart det låter!!!Det är dig sååå väl unnt darling!(Fast lite avis blir jag, här ligger jag med rinnande röda ögon, hostar, snörvlar o nyser… vem vill va romantisk med mig liksom?)

  2. Åååååååå, som värsta Romantiska Romanen! Hoppas hoppas ni alltid får ha det så braaaa och må så braaaaa! Lyllo er!

  3. Men HEEEEEEJ fina du! Felåt, inte kikat in på ett tag… är du kvar och myser i ”mina hoods”? Låter som att ni har det sådär löjligt mysigt och busigt och pussigt och roligt och en MASSA kärlek är där oxo. Life as it should be! Blir lycklig i hjärtat av att läsa ovan. Stjärnor, pussar och vin. Weeeeei!!!Pöss från en löjligt ”saknig” Cc som oxo vill fläta fingrar och pussas på verandor.

    1. Sötnöt! ;-)Är fortfarande in your hoods! Lööööv it! Vill ju inte åka hem…nångång. *önskar jag kunde stanna fårävår*Förstår att du är saknig … när ska ni ses???Pössilipöss!

Kommentera

