The hell has started

Posten kom och brevet kändes hett som eld i mina händer. Avsändare Barnenheten. Värmen i händerna försvann och förvandlades till en kall känsla inombords då jag insåg att x också fått samma brev. Att han nu inser att han är anmäld.

Känner mig instängd med en själ som är alldeles förvirrad, tom och gör så satans ont. Vill bara krypa ner någonstans och gömma mig. Vill att allt ska vara över. Går bara och väntar på x’s reaktion och vet att det inte kommer vara en rolig tid framöver.

Processen har startat och det är nu upp till mig att vara stark och stå på mig. För mina tjejers skull. För min skull.

För hela vår framtids skull.

15 comments

  1. You can do it! You WILL do it! Och när det blir tufft, minns att du har alla dina vänner, dina barn, Varma famnen och inte minst, dina läsare, som stöttar och älskar och finns för att bära dig när dina egna ben sviker. Kramar!!

  2. Ooooh, darling – det kommer bli bra det här. Vet du hur jag vet det? Jo, för att de fina och varma och ärliga och genuina och äkta människorna vinner alltid i slutändan. Och du, du är alla de där sakerna. Och lite till då. 🙂 Puss och kram, du vet var jag finns!! ❤

Kommentera

