Love you to the moon and back

Kommer ihåg det som igår. Två streck på stickan som visade att vi väntade ännu ett mirakel. Barn nummer två. Det var omvälvande då vår första lilla blomma var bara året gammalt, men what a heck, bara att tuta & köra när vi ändå var igång. 

Det var en härlig graviditet precis som med första. Jag gick runt och kände mig som den vackraste och det kändes som jag glittrade. Även om inte äktenskapet var det bästa intalade jag mig att kanske det var det här som skulle komma göra det bättre.

4 augusti kom du min lilla miniblomma. Mörkt svajigt hår, nästan lockigt. Minsta lilla söta munnen och jag blev åter igen full av kärlek till livet, som gett mig äran att få två undebara tjejer.

Förberedelserna är igång för fulla muggar. Paketinslagning av önskade ting och kladdkaka som väntar på att få sina ljus tända.

Imorgon lämnar du åldern som går att räkna på en hand och jag kommer sjunga för dig på morgonkvisten med ögonen fulla av tårar. Tårar som rinner av kärlek.

Grattis fina du.  jag hoppas din födelsedag blir precis som du önskar.

Älskar dig föralltid – till månen och tillbaka.

13 comments

  1. Men sluta… Jag som blivit så känslig sitter här och grinar nu! 🙂 Hoppas hon får en fin födelsedag, lillskruttet! Kram

  2. *poff*så blev mina 11 och 14 ,nu vill dom inte alls få plats i famnen :/ *det är härligt när man tänker tebax * …….hm *urrrk va gammal jag lät nu * kram

  3. Tumme, och vilket starkt inlägg….jag kände liknande när mina pojkar fyllde så många år!!! Men hon är din flicka!!! ALLTID!!!! kramizar

Kommentera

