Sund galenhet & barndomsvänner

40 minuters powerwalk i en stad jag inte känner till. Ensam. Men ljuvligt var det. Eller ljuvligt kanske är fel ord, galet svettigt är nog mer rättvist beskrivet.

Men efter dusch och pusspaus med Varma Famnen väntar något som definitivt kan beskrivas som ljuvligt. Tar nämligen en flaska mousserande och tillbringar eftermiddag och kvällen hos min älskade barndomsvän Joy och hennes Lee. Vi har inte setts på tre år och det ska bli så mysigt att uppdatera varandra om livet. Kramas och bara bubbla och babbla.

Ljuvligt.

9 comments

  1. Du… felååååt. FELÅT för att jag är så vansinnigt SUCKY på att kommentera… Men jag är här, fina du. Puss – jag ska snart skärpa mig!

Kommentera

