Promenader & Drömmar

Bestämde oss för en promenad denna lördag. Satte på oss jeansshorts, flipflops och solglasögon och började strosa mot  Stadsparken. Hand i hand gick vi och småpratade om oss, roliga hundar, pratande aror och de olika lägenheterna vi passerade.

Drömde mig iväg. Där jag & Varma Famnen bor tillsammans, med våra blommor och varför inte en liten hund. Få vakna bredvid min älskade varje morgon och somna likadant. Cykla runt på en gammal cykel och upptäcka nya vägar, känna lycka och harmoni. En återkommande dröm som jag älskar att drömma. En dröm jag verkligen hoppas går i uppfyllelse.

Ja. Snälla Du som bestämmer livets vägar. Låt min dröm besannas.

 

 

6 comments

  1. Snälla snälla snälla du som bestämmer, låt She få andas drömmar och cyklar i verklighet och låt henne även få pengar och bruna ben och smultron på ett strå….Snälla snälla

  2. Den där drömmen låter ungefär helt och alldeles underbar… Åh, SÅ ska ni ha det! Det kommer hända! 😀 Fast hade det varit min dröm så hade det GARANTERAT innehållit ett typ brutalt fall från cykeln (utan skador såklart, förutom grusiga småsår) eller kanske ett snubbel på gatan. Happens to me ALL the time, haha!/Klumpigtjej

Kommentera

