LillaJag vill aldrig vara utan Dig

Mjuka pussar och kramar som får min kropp och själ att smälta, fina komplimanger som får mig att känna mig som den finaste, ögon som utforskar och låter mig veta att han älskar, händer som kärleksfullt stryks över hela min kropp.

Ord som får mig att längta, tankar och funderingar om framtiden som inger hopp om ett lyckligt liv tillsammans, skratt som får mina ögon att tåras och bus som får det att pirra i hela kroppen. Känslan av att vara hel, komplett, infinner sig hela tiden. 

Kan inte få nog av Dig, vill bara ha mer.

Låt vår underbara kärlekssaga vara föralltid.

9 comments

  1. Hur är det nu? Förlovar ni er nu? Tänk att få sådana här kärleksförklaringar som han får av dig varje dag, vilken fin dag han vaknar till varje dag med dig =)Kramar.

    1. Ååå … ja … underbart att träffa någon som är lika galet förälskad i mig som jag är i han!Förlovning? Hmm… vi får se när det sker! :PKramis!

Kommentera

