He has a point ..

Förskona mig från Nageltrång på Skansen! utbrister Varma Famnen då jag med ett stort leende berättat att tisdagskvällen kommer innebära en timmes allsång med Mr Lundin.

Haha, mitt hjärta … Det är ju sommarfeeling över hela programmet. Man sjunger med och blir glad. Man vet att det är sommar när Allsången sätter igång.

– Sommarfeeling? Varma Famnens bruna ögon blir alldeles busiga i blicken. Är det sommarfeeling att sitta inomhus en vacker sommarkväll och kika på tv? Han skrattar.

1-0 till Varma Famnen. 

10 comments

  1. Å så kul att sjunga med sen då!!! Du och Varma Famnen och Anders Lundin i en enda stor trasslig hög av skönsång!

  2. Oh, jag hatar när de kommer med sådana där finurliga kommentarer! Det är klart det är sommarfeeling att dega framför tv:n 😉

  3. Han kanske vill ha det i bakgrunden, sommarfeelingen när han sommar feelar She någonstans i sommarfeelingen(jag vet att jag håller på att losa min anständighet men det är sommar och då blir jag sån)

Kommentera

