Blondie min Blondie

Hon har det bra hon, min bästaste bästis. Tillbringar sina semestrar uppåt i landet med föräldrar, syskon, sin sötboll och Pidde. Ligger och solar, badar, dricker Corona och uppdaterar mig om allt detta via Facebook.

Och det är en jäkla tur Fb finns, för fasen vad hon är saknad. Längtar efter henne massor och jag vill bara att hon ska komma hem. Ego, jag vet. Men det är inte roligt att hon är borta så långa perioder och det är liksom inte detsamma här hemma utan henne. Trots att jag får ” vara med ” via Fejsan.

Jag vet att hon har det  mysigt, fantastiskt och trivsamt där uppe bland raggarbilar och mygg, och givetvis unnar jag henne allt det. Jag vill alltid att hon ska må bra och ha det bäst.

Men just nu önskar jag att hon kom hem.

Så, kom hem nu Blondie. Saknar dig.

4 comments

  1. Hmm, min Thelma är på västkusten och jag saknar henne också. Facebook är bra och allt det där, utan det så skulle man ligga ovetandes i sängen om allt som skedde =)

  2. Saknar dig med sötnosen! Men snart så kommer jag hem igen och då jäklans ska vi kramas och dricka Corona tillsammans! Puss puss

Kommentera

