LillaJag går i väntans tider

Detta måste vara den segaste veckan ever. Jag tittar på klockan och tycker fantamej att tiden står still. Tick tack. Försöker sysselsätta mig med diverse saker hela dagarna. På jobbet pratar jag med alla som ser ut att vilja prata, glider omkring på nätet och läser era underbara ord, eller som igår när jag fick arbetstimmarna att gå genom att spana runt på förlovningsringar ( tack alla för era fina kommentarer ang detta ) Hemma fixar jag med tvätt, pysslar och donar. Allt för att få tiden att gå. Jag längtar tills kvällen kommer och jag får gå och lägga mig och det äntligen blir en ny dag. En dag närmre.

Men det verkar som, precis som Varma Famnen skrev på ansiktsboken, att någon illasint rackare smugit in extradagar i kalendern.

Så. Varför börjar jag tappa tålamodet? Vad är det som väntar bakom hörnet? Vad är det jag längtar efter?

Jo ni .. Fem underbara semesterveckor, alla tillsammans med min Varma Famn!

 

12 comments

  1. FEM veckor!!?!? Åh, herregud!!! Det är ju tamejfaan ORÄTTVIST! 😦 Men, förresten! Snart är dom där och då ska ni bara njuuuuuuta av varandra! Kram!

    1. Five weeks!! Ja … kanske är lite orättvist … Men jag tänker definitivt njuuuta så mycket jag bara kan!Kram!

  2. Fem veckors semester låter underbart! 🙂 Och du ska spendera dem tillsammans med VF också, tjohoo. Härligt, härligt!Själv har jag sju arbetsdagar kvar till mina två veckors semester. Men två veckors ledighet med nattpruttaren är inte helt fel det heller! 😉 Hehe. Kraaam

    1. Jag har åsså sju arbetsdagar kvar innan min semester börjar, men VF kommer upp redan på måndag så det blir fem veckor zusammen!Hahaha – två veckor med nattpruttaren låter inte alls illa! 😛 *asg*Kraaaaaaaaam!

  3. Nämen Tjena hej hej, kommer du finnas är ibland under de 5 veckorna eller försvinner du till de öppna fälten?Kram

Kommentera

