Japp. Jojo. Jadå.

Blondie är på väg mot Hälsingland och Rockweekend. Bira bira bira bärs bärs bärs. Skrattar när jag tänker tillbaka på hennes samtal förra sommaren, en förmiddag innan lunch, ett samtal jag inte svarade på utan lät det ringa. ( var förmodligen upptagen med annat ) Och när hon senare på eftermiddagen ringde igen;

Heeeeeej bästisch! *skratt & sludder* Ursäkta om jag ringde dig i natt ( ??!! ) ville bara snacka lite.

Jag rycks med i hennes skratt och förklarar att hon inte alls hade ringt mig på natten utan 11 på förmiddagen samma dag.

Hahaha, jaså?! Hahahaha!

Jag låg där på magen på en filt på en gräsmatta och solade och skrattade åt min underbara Blondie. Som var på Rockweekend och drack Jack & Monster. Säkert ett par Corona däremellan också. Hon lät så lycklig. Hon gjorde mig lycklig. Och hon gör mig lycklig.

När Blondie åker på Rockweekend och låter mig få vara med per telefon, ja då vet jag att det är sommar. Och det tänker jag fira med ett stort kallt glas gott på Medis i solen i eftermiddag.

Och när jag sitter där tänker jag ringa min finaste vän och skratta fram ett scchkååål och jag vet att hon kommer skratta åt mitt samtal där på andra sidan Iphonen och få samma härliga sommarkänslor som jag har.

16 comments

  1. Härligt, någon gång kan det ju ske, jag vill inte vara påträngande och vi kanske kan ta det till hösten =)

    1. Nnnnnniiiiiiiinnnnnnnnnnnnnaaaaaaaannnnnnnaaaah! Självklart ska vi ses och bubbel-babbla!!! Du är inte påträngande på nåt sätt!!Har mina blommor nästa vecka men ska kolla hur det ser ut efter det! Rajt?!*kramar dig*

  2. Hahahha! Ja, det är ju inte lätt att veta vad klockan är (var)Det såg underbart ut på Medis du! =)Kramelikram!

    1. *s* Nä … Hon hade verkligen noll-koll! ;)Det var underbart på Medis! Gassande sol, glada vänner & ett ( eller 3? ) glas gott!Pussiluss!

Kommentera

