Får aldrig nog ..

.. av vackra underbara skor.

Flanerar längs Stockholms gator och scannar av varenda skobutik som nu har stora rea-skyltar uppsatta överallt. Och jag liksom känner hur det bränner till inom mig. Vill ha vill ha vill ha. Skulle kunna köpa hur många par som helst.

Men har nog tillräckligt. Behöver liksom inga fler. Men nog jäklar skulle jag kunna utöka min skogarderob med ännu ett par.

Men nej. Du kan vara lugn min älskade Varma Famn. Denna lunch hade jag tillräckligt med karaktär för att motstå ett par underbara svarta med kilklack.

6 comments

  1. Hjärtat, du får köpa precis hur mycket skor du vill, rutiga, blommiga, gula eller med allsköns konstiga klackar.. spelar ingen roll….det viktigaste för mig är bara att du är lycklig och inte minst att du sliter på dom med mig… när vi vandrar på livets stig tillsammans, hand i hand, du och jag…föralltid!Älskar dig min ängel!

    1. Hur kan jag haft sån tur som mött dig … Du är min själsfrände och du gör mig och mitt liv komplett. Vill aldrig vara utan dig & din kärlek.Jag älskar dig mitt hjärta!

  2. Här ger jag dig en tumme för ditt skoinlägg;-)))Finns det något bättre än ett par nya snygga skor?!Så fort jag går på stan är jag inne varje skobutik jag hittar…min Pv följer glatt med och dreglar lite han med:-)))

Kommentera

