To late för beach 2010?

Gick med lätta steg till matsalen med ett par kollegor. Står där och försöker välja vad LillaJag är sugen på att äta, då jag helt out of the blue bestämmer mig. Nu får det vara nog. Nu får det bli bra mat och motion hädanefter. Jo jo. Ska komma i form så jag känner mig nöjd med mig själv. Slippa stå i vassen och skämmas på semestern ( i år igen )

Men är det försent? Är det bara de positiva torsdags-tankarna som spelar mig ett spratt?

 Får väl isåfall sikta på Julskinka 2010.

11 comments

  1. Ska du nu stå i vassen och skämmas min älskade så kommer jag ligga på lur likt en gammelgädda på jakt… för i mina ögon är du en riktig godbit!!! Puss puss

  2. Men e han inte för Underbar – Varma Famnen! Han älskar dej som du är! Kliv ut ur vassen och njut av dina volanger! Det ÄR för sent för beach 2010! 😉

Kommentera

