Skrubbsår & skratt

Trots något krossat glas, skrubbade knän, kräftröda armar och en för liten säng för två kärlekstörstande personer sitter jag här och tänker tillbaka på midsommarafton med ett stort leende. Och åter igen känner jag det bubblande fnisset börja sprida sig från magtrakten och uppåt.

För vemsomhelst skulle skratta när de ser Finskan i trosor och linne svabba skit från golvet då mulltoan gått sönder under morgonen, då den tydligen inte pallat trycket. Alltså pallat trycket efter 6 personer som måste lätta på sitt tryck. Hon kommer ut från mulltoan med en grimas och kommentar som inte går att beskriva.

– Det är då tur att det inte luktar bajs iallafall. Det luktar liksom bara brunt.

2 comments

  1. Hahaha… gud jag döööör! Får mig att tänka på den gången jag var barnvakt åt en unge som vägrade ligga still när jag skulle byta blöja på henne… Hon smet när jag vände mig om och innan jag visste ordet av var det bajs ÖVERALLT. På hennes föräldrars överkast och kuddar och på deras tapeter och på mattan.. Gud.. Aldrig mer *ryser*Stackars stackars finskan! (Fast det ÄR omöjligt att inte skratta, det måste jag erkänna)

Kommentera

