Komplimanger när de är som bäst?

Vi skrattar mycket ihop, Varma Famnen och jag. Ibland åt samma saker, ibland åt varandra. Eller rättarsagt, jag skrattar åt honom. Han får skylla sig själv då han kommit med de mest underbara komplimanger en tjej kan få. Jodå. Läs bara:

Vi är stöpta i samma skit. ( håller faktiskt med om detta, vi ÄR det )

Jag har alltid vetat att jag är kass och det är så underbart att jag funnit någon som är lika kass som jag! ( Ey, say what!? )

Fan vad jag längtar efter att ha tråkigt med dig! ( jojo, jag förstår vad han menar )

Eller gårdagens: Du är liksom som gödslet i min kruka. ( No comments )

 

Men eftersom vi är stöpta i samma skit och eftersom vi är varandras universala pusselbit, älskar jag hans komplimanger – jag gör faktiskt det!

Tamejfan – jag älskar Varma Famnen och allt med honom!

 

 

12 comments

  1. Komplimanger som dessa är ibland de som är allra finast. De har en annan sorts betydelse än de som bara är puttinuttigt ordbajsande.

  2. Han jag skiljde mig ifrån… har tänkt mycket på honom det senaste.. och tänker litet att jag saknar honom. För man minns ju bara det som var bra.(klyshigt jag vet)

  3. Haha! så fantastiskt roligt! jag älskar komplimanger med lite förolämpningar i..;) det ligger mycket kärlek i dom… Vad glad jag blev nu:)

    1. *s* Va roligt att du blev glad! Varma Famnen gör mig glad – varje dag! Han är verkligen en klockren ” She-kille ” !! 🙂

Kommentera

