Snart är du här och satan vad jag längtar

Snart en hel vecka tillsammans då jag kan njuta av din närhet. Krypa tätt intill och bara insupa din fantastiska doft. Får se din mun le och skratta. Lyssna på din underbara röst som berättar om allt från barndomsäventyr till ljuvliga kärleks-ord. Se in i dina bruna ögon som glittrar och låter mig få känna mig som jordens vackraste. Trassla in mina ben i dina varje morgon och kväll och kanske några gånger däremellan.

Ska verkligen ta vara på varenda minut, varenda sekund. För det är där jag mår som bäst, där jag känner mig trygg och älskad.

I din varma famn.

8 comments

Kommentera

