Lilla jag älskar trams …

… och det kommer bli mycket av den varan i helgen.

Jag har en underbar Skåne-resa som väntar runt hörnet, och min längtan är fullkomligt enorm.  Vet att helgen kommer innehålla en massa närhet, skratt och bus med kärlek och vänner.

Fredagens innehåll är enbart mys, medan lördagen kommer gå i festens tecken med underbara kompisar. Söndagen kommer som alla våra söndagar kännas deppig, svår och tok-jobbig.

Men inte tänka på ” hej då ” nu … Nä.  För innan det är dags för det tårfyllda så är helgen fullproppad med massa massa massa härligt trams.

… och det älskar jag.

4 comments

  1. Söndagen är flera daaagar bort – tänk vad galet ”cwazymysigt” ni ska ha det innan dess – lovely!! Ha en fantastisk helg 🙂 Kram!

    1. Hihi *ler & rodnar* ja…. vi ska ha riktigt myyyyysigt! ;)Dito dito! Ha en underbar helg du åsså! Kramis!

  2. Mer trams åt folket och mer fest. Fest is da shit. det var längesen jag var på fest nu när jag tänker efter.=)

Kommentera

