You make me smile

Vackert, fulländat & alldeles alldeles underbart..

Mina tankar går tillbaka till helgen som passerat. Som jag tillbringat med Varma Famnen i en liten grönskande by på södra Öland. Tänker på våra promenader bland stenarna längs havskanten, där vi kastade macka och pratade om allt mellan himmel och jord. På hur du såg ut när du stod vid grillen och underhöll mig om historier från förr. Den goda drinkens is klirrade i takt med våra skratt.

Du får mig att känna mig som den vackraste oavsett när, hur eller vad vi gör. Jag kan vara jag och vetskapen om att du tycker om mitt makalösa skratt, min fåniga morgonfrisyr eller mina knasiga krumsprång gör att mitt hjärta slår lite extra för dig.

Jag är så glad att du finns, du gör mig glad inifrån och ut.

4 comments

    1. Mmm … Varma Famnen är grymmisch! … och tack för att du kommenterar, får mig att le….*kramar tillbaka*

Kommentera

