Happy Birthday Mr President …

Grattis på födelsedagen gamm-gubbe!  Jag skrattar under tiden jag gratulerar Varma Famnen på hans födelsedag då klockan passerat tolv på natten.

Hur känner du dig?

– Haha, du är rolig du sötnos. Känns ungefär som igår. Han skrattar han med. De grå bara förökar sig, rynkorna blir fler & jag börjar känna att knäna viker sig, ingen ork … Host host host…

– 35, jävligt gammal hörrö .. tur jag träffade dig i ungdomens dagar och inte nu när du är närmre 70 än födseln.

Vårt nattliga samtal pågår under timmar med många skratt, interna skämt och lite om livets allvar.

Önskar jag kunde vara hos Dig på Din födelsedag. Sjunga för dig med hes morgonröst, och se dig skratta åt mig när jag försöker vara din egna, sexiga Marilyn Monroe.

Jag med min ängel, jag med.

2 comments

Kommentera

