Du …

Längtar efter att höra Din röst som viskar att jag är fin. Dina fingrar som leker i mitt hår och sedan smeker mina skuldror, mina axlar ner över mina armar. Dina ögon som tittar så djupt i mina att jag kan se Din själs känslor spegla sig.

Längtar efter att känna Dina andetag nära nära. Längtar efter Dina läppar som sakta närmar sig mina, våra tungor som leker, som visar att vi vill mer. Längtar efter Din värme som värmer även mig.

Å vad jag längtar efter att somna i Din famn efter härligt kärlekstrassel och vakna likadant. Bara ligga där tillsammans under samma täcke i morgonljuset, och viska de ord Du vill höra …

Kommentera

