Min eviga kärlek

Sov gott mina älskade flickor… Dröm om allt det goda… vackra änglar, stränder, solen & alla nickande blommor i alla vackra färger, så syns vi imorgon igen. Då ska vi kramas & tala om för varandra hur lyckliga vi är att vi har varandra & tala om hur mycket vi älskar varandra …

Önskar jag kunde förklara, men ibland finns det inga ord som beskriver det man känner … All min kärlek till mina döttrar svämmar över ibland & jag kan börja gråta bara tanken på hur lycklig & tacksam jag är för att de finns & är mina….

Att vara mamma till 2 helt underbara töser är min största skatt! Att kärlek kan vara så fruktansvärd stor & oändlig är fantastisk. Älskar att pussa på dem, kramas, bara titta på när de leker, tanken på dem är ljuvlig & deras små andetag när de sover gör mig knäsvag.

När de snusar bredvid mig på nätterna & jag kan klappa deras varma kinder & pussa deras hjässor…. då är jag lycklig, stolt och överväldigad att jag fått äran att kunna skapa något så vackert – 2 gånger dessutom!

Ibland blir det känslorna så många & stora att det går inte att förklara i ord vad de betyder för mig…

Mina Prinsessor, mamma älskar Er massor – till månen & tillbaka!

Kommentera

