Just wait and see

Solen värmer hela mig där jag står, lutad mot husväggen och tar en cigg. Älskar sol, älskar värme. Känner hur kroppen reagerar postivit. Ja till och med alla känslor som snurrar omkring blir liksom sådär härligt bubbliga och jag får ett mysigt pirr i magtrakten.

De dystra tankarna blåser bort med de varma vindarna och fram kommer de glada, mer harmoniska funderingarna och landar. Alla bitar kommer falla på plats, du kommer finna det du söker, tänker jag tyst för mig själv medan jag drar sista blosset.

Allting Ordnar Sig.

 

Kommentera

