So far far away

Tycker inte om alla mil som skiljer oss åt. När längtan trycker på och gör sig påmind, försöker jag fokusera på att tänka på allt det positiva. På hur tacksam jag är som får uppleva riktig kärlek, på hur Han kan få mig att skratta och må bara bäst.

Du är bäst, säger jag till Honom.

Det är du som är bäst.

Tror vi får brottas om detta, skrattar jag och tar ett stadigt tag om hans armar och brottar ner honom i soffan där vi legat och bara gosat hela förmiddagen.

Fy fan vad jag längtar efter dig nu …

Kommentera

