Släppa garden

Brukar inte ha några problem med att lära känna nya människor, eller låta dom kliva in i mitt liv. Tvärtom, jag tycker det är intressant och spännande med nya möten, nya livshistorier. Men visst, garden finns där och visst, den används. Den är enkel att hålla upp när det börjar kännas osäkert.

Är nog ganska öppen om vad som hänt i mitt liv, om hur jag mår. Visar mina känslor och berättar varför jag är på ett visst humör – och vad det är som orsakat det.

Kanske upplevs jag som en tramsig brutta mellanåt, är ju faktiskt över 30. Men tänker aldrig sluta hitta på vad som vissa anser vara barnsliga grejer. Nej, icke. Aldrig. Barnasinnet bör man ha inom sig alltid, om ni frågar mig.

Så vad vill jag ha sagt med detta inlägg?

Inget mina vänner. Jag bara släppte garden för ett tag.

 

Kommentera

